ZAKEN ZIJN ZAKEN
... maar zaken zijn vooral mensen

WERKEN BIJ BN

Bos Nieuwerkerk is al 49 jaar een stabiel, groeiend familiebedrijf dat wereldwijd opereert met hoofd én hart. Wij engineeren en produceren schoorstenen én leveren bovendien diverse producten en diensten op het gebied van rook- en procesgassen. Denk hierbij aan filtertechnieken en warmteterugwinning.

Bos Nieuwerkerk is al meer dan een halve eeuw een stabiel, groeiend familiebedrijf dat wereldwijd opereert met hoofd én hart. Wij engineeren en produceren schoorstenen én leveren bovendien diverse producten en diensten op het gebied van rook- en procesgassen. Denk hierbij aan warmteterugwinning. Dit doen we met ons zusterbedrijf HeatMatrix Group.

Voor jou is het ook belangrijk om te weten dat wij best bijzonder zijn. We zijn betrokken bij elkaar en met onze Rotterdams-Nieuwerkerkse mentaliteit zijn wij aanpakkers met het hart op de juiste plaats. Benieuwd wat voor mensen we zoeken?